| |
|
|
 |
Kimden:
Roj Amede 21
18.06.2026 02:17:35
Kime:
EsmiLay
|
|
| Bir Nefeslik Kokuna Son Nefesimi Verecek Kadar Aşığım Sana Canemin ❤️🥂 |
|
 |
Kimden:
Buseyna
18.06.2026 01:35:53
Kime:
Buseyna
|
|
| Bir insana yakınlaşırken, söz verirken, inanan birinin kalbinde umutları ateşlerken özen göstermek gerekir. Çünkü beslenen ve sonra terk edilen bir duygu kadar acı veren hiçbir şey yoktur.😔💫 |
|
 |
Kimden:
EsmiLay
18.06.2026 01:12:27
Kime:
Roj Amede 21
|
|
ㅤ ❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎ Sen Benim ışığımsın Karanlıkta Aydınlanan.. Sen benim Sebebimsin Yaşama Bağlayan.. Sen Benim kalbimsin içimde Atan.. Sen Benim yüregimsin Alev alev yanan.. Ve Sen Benim Ömrümsün Ömrüme Ömür katanım.. ❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎ |
|
 |
Kimden:
£sma
18.06.2026 00:50:38
Kime:
£sma
|
|
“Kimi aşktan kaybeder, kimi dost bildiğinden... Kimi hayatını tüketir, çok değer verdiğinden… Bu dünya hepimizi farklı dertlerle sınar, ama hep aynı yaş süzülür ağlayan dertli gözlerden…”🥀
Kimimizin canını sevdası yakar, kimimizin sırtına en güvendiği dostu hançeri saplar... Hikayelerimiz, isimlerimiz, acılarımız farklı olabilir… Ama hepimizin gözünden süzülen o yaşın rengi aynıdır…😔💔💫
|
|
 |
Kimden:
EsmiLay
18.06.2026 00:28:45
Kime:
Roj Amede 21
|
|
ㅤㅤ❤︎ ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ ❤︎ Seninle geçen her an, kalbimde açan bir çiçek gibi... Ne zaman gözlerine baksam, dünyanın bütün güzellikleri susuyor. Çünkü benim en güzel hikâyem, senin adınla başlıyor... Seni Çok Seviyorum Aşkım... ㅤ ❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎ |
|
 |
Kimden:
Aysìma
17.06.2026 23:12:15
Kime:
aYSìMa
|
|
Sen benim,her cümlemin sonundaki Üç noktamsın… Hiç bitmeyenim hep yarım kalanımsın Hep başladığım önsöz Bitiremediğim son sözümsün… |
|
 |
Kimden:
Özlem ol
17.06.2026 22:32:52
Kime:
ÖZLEM OL
|
|
Sevginin beklentilere ihtiyacı yoktur, Sevmeyi bilen kalp nedensiz sever. Kimseye kendinizi sevdirmeye uğraşmayın. Kendiniz olun. Bırakın sevmeye niyeti olan kalp nedensiz sevsin. Çünkü, sevgi seven kalbe aittir, Sevilen bahanedir.😔💫 |
|
 |
Kimden:
Fariyma
17.06.2026 22:29:32
Kime:
Fariyma
|
|
SÖZ VERMEYECEKSİN...
Ardında duracak cesaretin yoksa... Emeklemeyi öğrenmeden koşmaya çalışmayacaksın... Ve ağlatmayacaksın.. Güldürmeyi öğrenmeden... Ardında bıraktıkların olacak, dönüp baktığın da pişman olmayacaksın... Pişman olacak adımlar atmayacaksın... Ya uyanmayı bileceksin rüyadan, ya da yaşayacaksın doğru dürüst... Kısacası ''ADAM GİBİ''... Yaşayacak, ''ADAM GİBİ '' yaşatacaksın..😔💫 |
|
 |
Kimden:
Duru gül
17.06.2026 21:43:27
Kime:
DURU GÜL
|
|
| Sevgi sessizdir. Öyle büyük yeminlere, süslü şiirlere, gösterişli jestlere ihtiyacı yoktur. Zor gününde sadece yanında sessizce duran o el, dünyanın tüm aşk itiraflarından daha gerçektir...😔💫 |
|
 |
Kimden:
Aslım ol
17.06.2026 21:40:14
Kime:
ASLIM OL
|
|
Hiç kimsenin arkasından konuşmadım… Ne düşündüysem yüzüne söyledim. Belki de bu yüzden hep kaybeden taraf oldum. Kime iyilik yaptıysam karşılığında kırgınlık biriktirdim. Yine de gülümsüyorum Çünkü karakterimden vazgeçmektense kaybetmeyi tercih ettim.😔💫 |
|
 |
Kimden:
Ezgi
17.06.2026 21:30:22
Kime:
KaLSam
|
|
| Dostluk bir kaderdir. Sen kaderimin en güzel parçalarından birisin..💕💖 |
|
 |
Kimden:
Sebebtim
17.06.2026 21:18:33
Kime:
sebebtim
|
|
Ne benim oluyorsun ne de beni bende bırakıyorsun .. Nefesin nefesimken nefesini alıp gidiyorsun .. Canım canımdan çekiliyor.. Tam 'herşey bitti' dediğim an yine karşıma çıkıyorsun .. Ne yaşatıyor ne öldürüyorsun..😔💫 |
|
 |
Kimden:
İnciLiy
17.06.2026 21:06:05
Kime:
§eRKaN
|
|
| Sen Seni AnLayana Mucizesin ✨ |
|
 |
Kimden:
JuLia
17.06.2026 18:34:12
Kime:
HicRen
|
|
| "Bazı insanlar hayatına ders olmak için girer. Sen de benim en pahalı dersim oldun. Çok şey öğrettin güvenmemeyi, herkesi kendim gibi bilmemeyi ve bazen gitmesi gerekeni tutmamayı...🖤💔 |
|
 |
Kimden:
eSiLe
17.06.2026 18:32:10
Kime:
HicRen
|
|
Adını sildim sandım, meğer içime yazmışım. Ne zaman suskun kalsam sen konuşuyorsun içimde. Gittin… ama en çok sen kaldın bende. Bir insan nasıl hem gider hem bu kadar kalır?🖤💔 |
|
|
|
|