[Üye Olmak İstiyorum] [Ana Sayfa] [Üye Arama]



Son 24 Saat İçinde Yazılmış Mesajlar

Kimden: Delirtmesin

18.06.2026 03:03:31



Kime: Sebebsiz-deli

Engelimi aç


Kimden: Delirtmesin

18.06.2026 03:02:53



Kime: Sebebsiz-deli

Engelimi aç


Kimden: Roj Amede 21

18.06.2026 02:17:35



Kime: EsmiLay

Bir Nefeslik Kokuna Son Nefesimi Verecek Kadar Aşığım Sana Canemin ❤️🥂


Kimden: Buseyna

18.06.2026 01:35:53



Kime: Buseyna

Bir insana yakınlaşırken, söz verirken, inanan birinin kalbinde umutları ateşlerken özen göstermek gerekir. Çünkü beslenen ve sonra terk edilen bir duygu kadar acı veren hiçbir şey yoktur.😔💫


Kimden: EsmiLay

18.06.2026 01:12:27



Kime: Roj Amede 21

ㅤ ❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎
Sen Benim ışığımsın
Karanlıkta Aydınlanan..
Sen benim Sebebimsin
Yaşama Bağlayan..
Sen Benim kalbimsin içimde Atan..
Sen Benim yüregimsin
Alev alev yanan..
Ve Sen Benim Ömrümsün
Ömrüme Ömür katanım..
❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎


Kimden: £sma

18.06.2026 00:50:38



Kime: £sma

“Kimi aşktan kaybeder, kimi dost bildiğinden... Kimi hayatını tüketir, çok değer verdiğinden… Bu dünya hepimizi farklı dertlerle sınar, ama hep aynı yaş süzülür ağlayan dertli gözlerden…”🥀

Kimimizin canını sevdası yakar, kimimizin sırtına en güvendiği dostu hançeri saplar... Hikayelerimiz, isimlerimiz, acılarımız farklı olabilir… Ama hepimizin gözünden süzülen o yaşın rengi aynıdır…😔💔💫


Kimden: EsmiLay

18.06.2026 00:28:45



Kime: Roj Amede 21

ㅤㅤ❤︎ ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ ❤︎
Seninle geçen her an,
kalbimde açan bir çiçek gibi...
Ne zaman gözlerine baksam,
dünyanın bütün güzellikleri susuyor.
Çünkü benim en güzel hikâyem,
senin adınla başlıyor...
Seni Çok Seviyorum Aşkım...
ㅤ ❤︎ㅤ❤︎ᥫ᭡١٥٧٤♡❤︎ㅤ❤︎


Kimden: Aysìma

17.06.2026 23:12:15



Kime: aYSìMa

Sen benim,her cümlemin sonundaki
Üç noktamsın…
Hiç bitmeyenim hep yarım kalanımsın
Hep başladığım önsöz
Bitiremediğim son sözümsün…


Kimden: Özlem ol

17.06.2026 22:32:52



Kime: ÖZLEM OL

Sevginin beklentilere ihtiyacı yoktur,
Sevmeyi bilen kalp nedensiz sever.
Kimseye kendinizi sevdirmeye uğraşmayın. Kendiniz olun.
Bırakın sevmeye niyeti olan kalp nedensiz sevsin.
Çünkü, sevgi seven kalbe aittir,
Sevilen bahanedir.😔💫


Kimden: Fariyma

17.06.2026 22:29:32



Kime: Fariyma

SÖZ VERMEYECEKSİN...

Ardında duracak cesaretin yoksa...
Emeklemeyi öğrenmeden koşmaya çalışmayacaksın...
Ve ağlatmayacaksın..
Güldürmeyi öğrenmeden...
Ardında bıraktıkların olacak, dönüp baktığın da pişman olmayacaksın...
Pişman olacak adımlar atmayacaksın...
Ya uyanmayı bileceksin rüyadan, ya da yaşayacaksın doğru dürüst...
Kısacası ''ADAM GİBİ''...
Yaşayacak, ''ADAM GİBİ '' yaşatacaksın..😔💫


Kimden: Duru gül

17.06.2026 21:43:27



Kime: DURU GÜL

Sevgi sessizdir. Öyle büyük yeminlere, süslü şiirlere, gösterişli jestlere ihtiyacı yoktur. Zor gününde sadece yanında sessizce duran o el, dünyanın tüm aşk itiraflarından daha gerçektir...😔💫


Kimden: Aslım ol

17.06.2026 21:40:14



Kime: ASLIM OL

Hiç kimsenin arkasından konuşmadım…
Ne düşündüysem yüzüne söyledim.
Belki de bu yüzden hep kaybeden taraf oldum.
Kime iyilik yaptıysam karşılığında kırgınlık biriktirdim.
Yine de gülümsüyorum
Çünkü karakterimden vazgeçmektense kaybetmeyi tercih ettim.😔💫


Kimden: Ezgi

17.06.2026 21:30:22



Kime: KaLSam

Dostluk bir kaderdir. Sen kaderimin en güzel parçalarından birisin..💕💖


Kimden: Sebebtim

17.06.2026 21:18:33



Kime: sebebtim

Ne benim oluyorsun ne de beni bende bırakıyorsun ..
Nefesin nefesimken nefesini alıp gidiyorsun ..
Canım canımdan çekiliyor..
Tam 'herşey bitti' dediğim an yine karşıma çıkıyorsun ..
Ne yaşatıyor ne öldürüyorsun..😔💫


Kimden: İnciLiy

17.06.2026 21:06:05



Kime: §eRKaN

Sen Seni AnLayana Mucizesin ✨


Kimden: JuLia

17.06.2026 18:34:12



Kime: HicRen

"Bazı insanlar hayatına ders olmak için girer. Sen de benim en pahalı dersim oldun. Çok şey öğrettin güvenmemeyi, herkesi kendim gibi bilmemeyi ve bazen gitmesi gerekeni tutmamayı...🖤💔


Kimden: eSiLe

17.06.2026 18:32:10



Kime: HicRen

Adını sildim sandım,
meğer içime yazmışım.
Ne zaman suskun kalsam
sen konuşuyorsun içimde.
Gittin…
ama en çok sen kaldın bende.
Bir insan
nasıl hem gider
hem bu kadar kalır?🖤💔


Kimden: seni bende unuttum

17.06.2026 18:22:55



Kime: SeNi BeNDe UNuTTuM

Ne Rüzgarıma TüL
Ne Fırtınama TaLan
Ne Tahtıma KuL
Ne Bahtıma yalan
Bana bir ben
Birde Beni Anlayan Lazım.


Kimden: Cesh

17.06.2026 17:10:17



Kime: CESH

İlk Sokak
Herkes için önemsiz bir sokağın benim için anlamı ifade edilmez.
Çünkü İlk Gördüğüm kokunu hissettiğim yer


Kimden: Cesh

17.06.2026 17:09:55



Kime: CESH

İlk Sokak
Herkes için önemsiz bir sokağın benim için anlamı ifade edilmez.
Çünkü İlk Gördüğüm kokunu hissettiğim yer


[1]  2  


counter