Üye Ara | Son 24 Saat | Üye Ol
KaRŞıYaKaLı Üye Profili  
KaRŞıYaKaLı



Üye Profili
2.profil
resmi yok
📅 Üyelik Tarihi: 18.12.2022 (3 yıl 5 ay 30 gün)
Bekar
🌏izmiℛ
Doğum Yeri
📍
Bulunduğu İl
🎂 yaş
💼
Mesleği

🩷Kalbimin öteki yarısı 🩷

Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
17.06.2026 13:47:56
Sil
 
Çok Hatam Oldu En Güzeli Sendin..
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
17.06.2026 12:53:17
Sil
 
Sundugun herşey yetmediyse yoklugunu SUS
tuzmenüde yoktur ama
yoklugu hissedilir..
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
17.06.2026 12:49:29
Sil
 
BEN SENİN İÇİN NELERE KATLANDIM SEN YİNE YOKSUN./005
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 05:06:14
Sil
 
Umut içimde bir yerde ama içimde her yerde, öyle işte
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 04:27:06
Sil
 
Bu aralar itiyaçım olan tek şey, Derin bir uykuya dalıp sonsuza kadar uyanmamak çünkü çok yoruldum,Beynimden geçenler kalbimi parçalıyo içeme attıklarım ruhumu çürüttü...
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 03:41:35
Sil
 
Çare medir bilmem ama
Çareşizlik medir çok iyi bilirim.
Çünkü bagıra bagıra anlatmak istedigim herşeyi
Hiçkıra hıçkıra ağlayım içime gömdüm bennn..NE DUYAN OLDU NE GÖREN.
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 03:37:02
Sil
 
Kimse kırılmiş olmamla ilgilenmedi, Kırılınca verdigim tepkiydi tüm dertleri..
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 03:12:11
Sil
 
Birgün Benimle bir Başkası arasında karar vermek zorunda kalırsan sakın beni seçme...
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 03:04:59
Sil
 
Seni kalbiyle dinleyemeyeni,sesini duyuramasın...
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
02.06.2026 02:36:20
Sil
 
Kötü bir insana iyilik etmek,İyi bir insana kötülük etmek kadar tehlikelidir..
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
10.05.2026 12:47:36
Sil
 
Küsmüşüz dünyaya...
İçimizde kırgın bir heves, aklımızda yorgun bir düş, elimizde ise
sadece bir bardak çay.
Sustuklarımız artık kendimizden bile daha ağır geliyor.

Ben umudumu
uğruna sabahı zor ettiğim insanların aslında hiç te umurunda olmadığımı
fark ettiğim o gün kaybettim.

İnandığım her şeyin yalan olduğunu gösterdin bana
bunca hayal kırıklığından sonra unutur muyum seni?
En çok da "hiç gitmeyecekmiş" gibi hissettirip,
sanki hayatıma hiç gelmemişsin gibi gidişin yaktı canımı.
Yarım bırakılmak böyle bir şeymiş

insan tamamlanmaya çalışırken hep biraz daha eksik kalıyormuş.
Müslüm Gürses’in de dediği gibi: "Ne güzeldi ümitlerim,
kırdı gitti sevdiklerim."

Bazı şeyler var ki
dile gelse yük oluyor, söylenmesi lazım.
Ama söylendiğinde de cana yük oluyor, susulması lazım.

Şimdi o suskunluğun ortasındayım.
Saatlerce tavanı izleten bu derdi kime, nasıl anlatacaksın ki?
Dünya başıma yıkılsa, ben yine o yıkılan tavandan veda isteyeceğim.

Ve gün gelir
sevmekten, güvenmekten ve hatta güzel bir şey olacak diye
umut etmekten vazgeçersiniz.
Bir gün hem içimdekilere hem de size veda edeceğim..
Yazan
Karşıyakalı
Tarih:
08.05.2026 14:00:07
Sil
 
Sadece seyrediyorum.Kim daha iyi oynuyor.Kim daha iyi gülerken ağlıyor,ağlarken gülüyor..
Kim sinsice fesatlık yapıyor..Kim ikiyüzlü davranıyor.Kim kuyu kazıyor.
Kim daha iyi yalan söylüyor.Yürekler öyle şeffaf ki insanlar sadece kendini kandırıyor..
Herşeyin farkındayım ve seyirci koltuğundan sakince izliyorum..
Hatta arada alkışlıyorum çok iyi roldü der gibi..
Kalkarsam maskelerinizi de düşürürüm der gibi de gülümsüyorum..!

| Bu üyeye mesaj yaz | Bu üyenin yazdığı mesajlar | Üye olmak istiyorum | Son 24 saat |

Not: Sitemizde ahlak dışı, yasa dışı ve siyasi içerikli nick ve resimler kullanmak yasaktır. Bu sayfada bu tür bir içerik bulunuyorsa lütfen bu formu kullanarak bize bildiriniz.

Hızlı Erişim:
counter
101 İndir Okey İndir Okey 101