| |
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 17.06.2026 13:47:56
Sil
|
| Çok Hatam Oldu En Güzeli Sendin.. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 17.06.2026 12:53:17
Sil
|
Sundugun herşey yetmediyse yoklugunu SUS tuzmenüde yoktur ama yoklugu hissedilir.. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 17.06.2026 12:49:29
Sil
|
| BEN SENİN İÇİN NELERE KATLANDIM SEN YİNE YOKSUN./005 |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 05:06:14
Sil
|
| Umut içimde bir yerde ama içimde her yerde, öyle işte |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 04:27:06
Sil
|
| Bu aralar itiyaçım olan tek şey, Derin bir uykuya dalıp sonsuza kadar uyanmamak çünkü çok yoruldum,Beynimden geçenler kalbimi parçalıyo içeme attıklarım ruhumu çürüttü... |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 03:41:35
Sil
|
Çare medir bilmem ama Çareşizlik medir çok iyi bilirim. Çünkü bagıra bagıra anlatmak istedigim herşeyi Hiçkıra hıçkıra ağlayım içime gömdüm bennn..NE DUYAN OLDU NE GÖREN. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 03:37:02
Sil
|
| Kimse kırılmiş olmamla ilgilenmedi, Kırılınca verdigim tepkiydi tüm dertleri.. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 03:12:11
Sil
|
| Birgün Benimle bir Başkası arasında karar vermek zorunda kalırsan sakın beni seçme... |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 03:04:59
Sil
|
| Seni kalbiyle dinleyemeyeni,sesini duyuramasın... |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 02.06.2026 02:36:20
Sil
|
| Kötü bir insana iyilik etmek,İyi bir insana kötülük etmek kadar tehlikelidir.. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 10.05.2026 12:47:36
Sil
|
Küsmüşüz dünyaya... İçimizde kırgın bir heves, aklımızda yorgun bir düş, elimizde ise sadece bir bardak çay. Sustuklarımız artık kendimizden bile daha ağır geliyor. Ben umudumu uğruna sabahı zor ettiğim insanların aslında hiç te umurunda olmadığımı fark ettiğim o gün kaybettim.
İnandığım her şeyin yalan olduğunu gösterdin bana bunca hayal kırıklığından sonra unutur muyum seni? En çok da "hiç gitmeyecekmiş" gibi hissettirip, sanki hayatıma hiç gelmemişsin gibi gidişin yaktı canımı. Yarım bırakılmak böyle bir şeymiş
insan tamamlanmaya çalışırken hep biraz daha eksik kalıyormuş. Müslüm Gürses’in de dediği gibi: "Ne güzeldi ümitlerim, kırdı gitti sevdiklerim."
Bazı şeyler var ki dile gelse yük oluyor, söylenmesi lazım. Ama söylendiğinde de cana yük oluyor, susulması lazım.
Şimdi o suskunluğun ortasındayım. Saatlerce tavanı izleten bu derdi kime, nasıl anlatacaksın ki? Dünya başıma yıkılsa, ben yine o yıkılan tavandan veda isteyeceğim. Ve gün gelir sevmekten, güvenmekten ve hatta güzel bir şey olacak diye umut etmekten vazgeçersiniz. Bir gün hem içimdekilere hem de size veda edeceğim.. |
|
|
Yazan Karşıyakalı
Tarih: 08.05.2026 14:00:07
Sil
|
Sadece seyrediyorum.Kim daha iyi oynuyor.Kim daha iyi gülerken ağlıyor,ağlarken gülüyor.. Kim sinsice fesatlık yapıyor..Kim ikiyüzlü davranıyor.Kim kuyu kazıyor. Kim daha iyi yalan söylüyor.Yürekler öyle şeffaf ki insanlar sadece kendini kandırıyor.. Herşeyin farkındayım ve seyirci koltuğundan sakince izliyorum.. Hatta arada alkışlıyorum çok iyi roldü der gibi.. Kalkarsam maskelerinizi de düşürürüm der gibi de gülümsüyorum..! |
|